Ecolodge

5 januari 2018 - Pokhara, Nepal

Vandaag stond een dagwandeling op het programma, de berg op naar een ecolodge... weeral een mooie wandeling van vijf uur in de prachtige natuur met terraslandbouw, plaatselijke bevolking die ons vriendelijk begroeten,...

De ecollodge staat in de top 5 van mijn mooiste plaatsen... zo’n rust met uniek uitzicht op de Himalaya.... vandaag wel verstopt achter wolken ondanks dat het weer een zonnige dag was....

Morgen onze laatste dag snif maar we gaan er nog tenvolle van genieten !

Grt

1. Seghers Reinhilde:
    5 januari 2018
    De soep ziet er lekker uit !De wandeling zal wel de moeite waard zijn, doe het vanavond
    maar wat rustiger aan, want de terugreis na zo'n boeiende tochten zal ook de moeite waard zijn ! Slaap zacht ! En tot zondag !
  2. Karin:
    5 januari 2018
    Time files when you having fun!
    Mooie wandelingen gemaakt veel beleefd . Jullie hebben een reis gemaakt om nooit meer te vergeten ! Zaterdag nog dagje genieten en dan veilige trip back to the roots!! Kijken uit naar jullie komst terug maar hela.. eerst nog wat genieten hé!!!!! Ps: ik vind dat je een foto avond mag organiseren !