Pokhara...

4 januari 2018 - Pokhara, Nepal

deze morgen opgestaan met een prachtig zicht op de annapurna. vanuit een zonnig terras in ons hotel....

Pokhara, tweede grootste stad in Nepal.... wat een verschil met de hoofdstad Kathmandu....  zeer toeristisch, gericht op trekkers die de Himalaya ingaan ....

Deze morgen gaan shoppen... tja 25 euro voor norh face jas... paradijs voor shoppende dames....  afbieden is de boodschap maar wij gaan enkel binnen bij de plaatselijke Nepalese winkeliers en niet bij de Indiërs die de prijzen van de huurgelden opdrijven....

Na een poging om het zwembad in te duiken (hotelpersoneel verklaren onze kinderen zot) tja ijskoud water.... gaan we iets eten en vertrekken op tocht.... daarover later meer....

Vele Grt en wat roepies minder....

1. Seghers Reinhilde:
    4 januari 2018
    fijn, Fien, Kato ,Joke , ik zou in jullie plaats willen zijn ! Het ziet er zo gezellig en mooi uit !
    Pas in alle geval op want in Thailand kon ik ook Delvaux , enz. kopen, namaak, en ge ziet het niet ! groetjes