Dagwandeling....

30 december 2017 - Simalchaur Syampati, Nepal

Hallo iedereen,

De avond valt... we hebben mooie maar vermoeiende dagwandeling achter de rug.... 6 uur onderweg met prachtig uitzicht op de Himalaya en de valleien ... doorheen dorpen waar men langzaam bekomt van de aardbeving ....  wat een ervaring!  Dankzij onze gids komen we op plaatsen waar geen enkele toerist komt of mag komen.... door haar contacten is hier veel mogelijk waardoor we Nepal veel intenser leren kennen....

Nu avondeten en gezellig iets nadrinken en bedje in.... alhoewel bed eerder een plank!

Geniet morgen van de laatste dag van t jaar en happy newyear!!!!

Grt van iedereen

1. Karin:
    30 december 2017
    Hey , altijd tof als gids meer laat zien dan alleen de toeristische kant van t land .. die kindjes daar zijn zo snoezig.. ik hou wel van hun felle kleurtjes kledij...
    hier alles ok ... mijn feesttafel staat al klaar dankzij helpende handen van Tine buurvrouw en zusje! Traiteur check ok cadeaus check ok -- jullie is aangekomen dus blijft als laatste onder de boom liggen - drank check - ja Johan .. ik ben goed voorbeteid maar next year pfff niet meer bij mij zene ...Alez geniet van oudjaar - hopelijk nuttigen jullie lekker drankje en wij klinken weliswaar iets katers dan jullie op nieuwe jaar met jullie in onze gedachten !!!! Xxxx karin
  2. Karin:
    30 december 2017
    Euh ... katers moet laters zijn Haha .. is al voorbode op nieuwjaars kater!!! Grtjes karin
  3. Guido Christiaens:
    Dag Klaartje en Johan en Kids
    Hopelijk is de ervaring de ontmoeting met andere mensen en andere gedachten een rijkdom voor jullie. maak er een fijne jaarwisseling van met uw allen. Ma en Pa