Goedemorgen iedereen

31 december 2017 - Simalchaur Syampati, Nepal

Laatste dag van het jaar en hij start met een prachtig en nog beter zicht op de Himalaya .... indrukwekkend met dit zicht een koffie te drinken.... vandaag staat er een rustigere dag in het vooruitzicht : s morgens een Nepalees spel en namiddag een klooster bezoeken in de buurt... s avonds nieuwjaarsgeschenk met een Nepalese band....

We wensen jullie allemaal alvast een leuk nieuwjaarsfeest toe en voor 2018 een goede  gezondheid !  Wij vieren nieuwjaar 4u45’ vroeger dus denk om 19:15 maar eens aan ons....

Morgenvroeg vertrekken we mer de busjes om 06:00!!!!!! Voor een tocht van zeven uur  die kan uitlopen tot een tocht van 12 uur indien file.... we gaan richting chitwan ....

Vele groetjes en speciaal voor gerrit : gelukkige verjaardag morgen !

1. Tante Roosje en nonkel Jan!:
    31 december 2017
    Gelukkig Nieuwjaar alvast voor jullie!
    Ik had juist mijn wekker gezet om exact op het juiste Nepalese uur te feleciteren... maar dat zal tich mislukken denk ik! Dus doe ik het nu maar al!
    Xxx
    Happy 2018
  2. Seghers Reinhilde:
    31 december 2017
    BESTE WENSEN VOOR DIT NIEUWE JAAR 2018, NIET TE ZAT,OP HET NIEUWJAARSFEEST, WANT JULLIE MOETEN VROEG OP, HET IS WEL EEN BELEVENIS !!! IK GEEF GERRIT EEN DIKKE KUS VAN JULLIE ALLEMAAL, GROETJES MOEKE
  3. Seghers Reinhilde:
    31 december 2017
    Hallo daar allemaal en.... een dikke zoen aan "mijn" allerliefste Kato'tje :-)!!
    We zijn hier net bij moeke en Gerrit en lezen hier jullie ongelooflijke ervaringen... SUPER zeg!!!! Geniet daar maar 100% verder van elkaar en jullie top-omgeving daar!!
    Voor binnen een paar uurtjes een spetterende start van 2018!!! Wij moeten nog even wachten voor we het glas heffen ;-)!
    Voor ieder die dit leest... geniet van oudejaarsavond en heel veel plezier allemaal! Dikke zoenen (en eentje extra voor Kato!).
    Jan, Christel en co
  4. Karin:
    31 december 2017
    Van iedereen hier... tof eindejaar en geweldig nieuwjaar!
    Grtjes karin
  5. Katrien christiaens:
    31 december 2017
    Hallo Nepalese feestgangers... Wij hier in Belgenland zijn al volop aan het genieten en wensen jullie daar ook veel plezier voor eindejaar! Samen tellen we af naar het nieuwe jaar! Groetjes van de belgjes uit Nieuwkerken 😉